dinsdag 21 februari 2012

MARIE ANTOINETTE

Vandaag ben ik jarig! En ik heb ook echt het gevoel dat ik jarig ben. Ik heb zoveel leuke dingen gekregen. En maar niet te spreken over alle felicitatie's via facebook. Allemaal heel erg bedankt voor jullie leuke berichtjes!
Van mijn lieve zus, zwager en hun kinderen heb ik een Tilda pop gekregen. De vogelverschrikker. Daar ga ik weer eens fijn een dag voor zitten.
Van Marieke, een vriendin van Aurora die bij ons op wintersport vakantie is , kreeg ik een delftsblauwe zeephanger en een Zeeuws knoopje bakblik. Daar zal ik morgen nog even foto's van maken en plaatsen.
Van Aurora kreeg ik ook nog een prachtige Hortensia. Van Marcel, Aurora en Larissa krijg ik  nog een cadeau. Maar ze willen niet zeggen wat het is. Het is nog onderweg! Spannend hoor!


Een natuurlijk kon ik het niet laten om ook nog even wat te knutselen. Een oud kistje , ooit gekocht op marktplaats. Het kistje was gevuld met oude knopen. Knopen eruit en de vraag was, wat ga ik er mee doen?  Ik heb besloten om er een Marie Antoinette kistje van te maken. Wie zij was, vind je op Wikipedia.  http://nl.wikipedia.org/wiki/Marie_Antoinette_van_Oostenrijk. Ik heb daarbij veel glitter en kant gebruikt en de kist eerst beplakt met stevig papier.
De buitenkant is dus klaar. Aan de binnenkant ga ik morgen nog even werken. Dus meer foto's volgen.


 Allemaal nog een fijne avond en nogmaals bedankt voor jullie cadeau's , kaarten,    
  e-mails en leuke berichtjes!

  Groetjes, Juliëtte





     Het kistje in oorspronkelijke staat









      En dit is het geworden.
      Ik heb veel kant, pareltjes en stras gebruikt.En de zelf gemaakte vlindertjes
      kwamen ook weer van pas.



De Tilda pop

                  En de Hortensia.




2 opmerkingen:

  1. Hallo Juliètte,

    Vanharte gefeliciteerd!!!

    Wat heb je een schitterend doosje gemaakt!!
    Super romantisch.

    lieve groetjes,

    Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gefeliciteerd!!!!
    Wat heb je een prachtige doos gemaakt!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte