vrijdag 10 februari 2012

WEER THUIS



Vandaag de hele dag weggeweest. Nee, niet gezellig een dagje weg, maar naar de dierenarts.
Met Jurre,de hengst van Aurora. Die nu ineens geen hengst meer is,maar een ruin. Je snapt het al?
We kwamen pas laat thuis,gauw eten maken, afwassen en nu dan even achter de p.c.
Vandaag heb ik dus niet veel kunnen doen. Ik had wel mijn fototoestel meegenomen,maar natuurlijk
het geheugenkaartje vergeten. Kijk, dat is nu echt weer iets voor mij! Daarom wat foto's van mijn notitiebord. Een tijdje geleden gekocht in de kleuren zwart,wit. Maar omdat we een blauw,witte keuken met Delfstblauw hebben,vond ik het beter passen met wat blauwe elementen en wat leuke vintage foto's.
De Tilda pop heb ik een tijdje geleden gemaakt. In Hollandse stijl natuurlijk!












1 opmerking:

  1. Hallo Julliette,leuk dat je ook een blog bent begonnen!
    Je notitiebord ziet er mooi uit en je kaartjes met kant er om zijn ook mooi!!
    Ik ga je volgen hoor!
    groetjes gerrie.

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte