zaterdag 12 mei 2012

UITSLAG GIVE-AWAY!

Om het nog even spannend te houden laat ik jullie eerst
nog even een aantal foto's zien van een poppenhuispopje
wat ook af is.
Daarna gaan we over tot de trekking van de winnaar!









En nu over tot de trekking van mijn give-away!
Ik vond het leuk om te doen en is in de toekomst zeker voor herhaling vatbaar!
Nou daar gaat ie dan!




Na flink omschudden vond ik Larissa bereid om een lootje te rekken!
En de winnaar is..........




http://derdijkbrocante.blogspot.com/
Gefeliciteerd Esther!  Ik hoop dat je er blij mee bent!
In de balk rechts staat mijn E-mail,  wil je, je adres even door mailen?
Dan gaat het pakje maandag gelijk op de bus!
Alle andere, bedankt voor het meedoen!
Allemaal een fijne zaterdagavond!

Liefs, Juliëtte

11 opmerkingen:

  1. Heel veel plezier met de mooie give-away!
    Van harte!

    Groetjes,
    Valerie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je maakt ze heel mooi!
    En Esther gefeliciteerd met het ontvangen van de Give Away!
    En dank je wel voor het organiseren, Juliette!
    Fijne dag verder.

    Lieve groet,
    Gerry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig je pop....en van harte Esther......met de GIVE AWAY!!!!!!
    Met lieve groetjes,
    Silvia

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi gemaakt de pop en Esther van harte gefeliciteerd....Fijn weekend Juliëtte en liefs van Marjon

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Het popje is leuk! Gefeliciteerd Esther met de leuke give away! Fijne avond en zondag, liefs Diana

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Allereerst gefeliciteerd met je trouwdag. En felicitaties voor Esther. Wat een schattige popjes en wat een leuke hobby.
    Lieve groet van Riet

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Nou wat leuk!
    Ik ben helemaal verrast, super!
    Bedankt Juliëtte, uiteraard stuur ik even mijn
    adres door,..ik zie er naar uit :-)

    En,...wat is het popje schattig!

    Groetjes,
    Esther

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Esther gefeliciteerd, wat leuk!!
    en ik vind je popje zo leuk.. kan bijna niet wachten op de foto's van je poppenhuis:)

    fijne zondag,
    lieve groet van Tjits

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Hi Juliëtte,
    Esther zal vast heel erg blij zijn dat zij heeft gewonnen !!
    Als je het viert dan wens ik jou hierbij een gezellige MOEDERDAG toe.
    Lieve groet,Stella

    BeantwoordenVerwijderen
  10. gefeliciteerd esther!!
    Juliette het was een hele leuke giveaway. Op naar de 100 volgers!
    Groetjes anja

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Gefeliciteerd Esther! En wat zijn je popjes mooi geworden Juliëtte!

    Groetjes Jannny

    BeantwoordenVerwijderen

Laat gerust een berichtje achter!
Ik ben daar altijd heel erg blij mee!

Liefs, Juliëtte